Kalite Politikamız | Alp Özler Lojistik | Uluslararası Nakliyat

kalite politikamız | kurumsal bilgilerimiz

Kalite Politikamız

LOJİSTİK VE ARAÇ KİRALAMA HİZMETLERİMİZDE; MÜŞTERİ EN ÖNEMLİ VARLIK SEBEBİDİR MÜŞTERİ, YENİ MÜŞTERİ KAZANDIRMA YÂDA KAYBETTİRME İHTİMALİ OLAN KİŞİDİR. MÜŞTERİ İHTİYAÇLARI TESPİT EDİLEREK KENDİSİNE HER ZAMAN ÖZEN GÖSTERİLMESİ GEREKEN KİŞİDİR. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ FARK OLUŞTURMAK RAKİPLERİNİN ÖNÜNDE YER ALMAK, BÜYÜMEK VE KAR ETMEK İÇİN ŞARTTIR. MÜŞTERİ ÜRÜN VEYA HİZMET SATTIKTAN SONRADA SÜREKLİ MEMNUN EDİLMESİ GEREKEN KİŞİDİR TÜM MÜŞTERİLER KALİTELİ HİZMET ALMA HAKKINA SAHİPTİR. TÜM ALP ÖZLERLİLER MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ OLUŞTURMAK VE MÜŞTERİLER ALP ÖZLER BENİM İÇİN DÜŞÜNÜR VE YAPAR DİYE DÜŞÜNÜR TÜM MÜŞTERİLER/ALP ÖZLER MÜŞTERİSİDİR. BAŞKA KURUM, ŞUBE YÂDA PORTFÖYÜN MÜŞTERİSİ OLDUĞU GEREKÇESİYLE, MÜŞTERİLERE SUNULACAK HİZMET KALİTESİNDEN TAVİZ VERİLMEZ. MÜŞTERİYİ ZAMANINDA BİLGİLENDİRMEK, DİĞER KİŞİSEL KONULARDA YÖNLENDİRMEK MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN BİRİNCİ KOŞULUDUR. TÜM MÜŞTERİLER KULLANDIĞI ÜRÜN VE HİZMETİ ŞİKÂYET ETME SAHİPTİR. SÜREKLİ İYİLEŞTİRME PRENSİBİNE GÖRE ÇALIŞMAK.

Hizmetlerimizle alakalı ayrıntılı bilgiye sahip olmak için iletişime geçebilirsiniz.